//Forever Imperfect
Tutup Buku lama , Buka Buku baru ♥
19 March 2012 @ Monday, March 19, 2012 | 0 Comment [s]

Oke Oke , aku memang dah lama tak Update status Blog aku . xde masa loorrh :) ! huhu . banyak glea masaalah aku skunk :'( ! malaz Nak stOry kat sini . nanty Lau story panjang lak kan ? huhu . MOHAMMAD HAFIS BIN SAZALI ♥ nama yang Penah hadir lam hidup aku . Aku memang sayang glea glea kat Budak Niym , Tapi tue semua dah Takder . Masing Masing Buat Haluan Sendiri . aku mula mula Memang tak dapat terima kenyataan aku akan Kehilangan Dye :') ! Tapi Takpealah , Mungkin memang Takder Jodoh . Nak Buat cam new , aku dah Cuba sedaya upaya Untuk pertahankan Per yang aku sayang . lagi Pun dye Bahagi dengan 'KAKAK ANGKAT ' aku . Hope Dyeorang Bahagia lah didoakan !

Hoho , cantik kaka aku kan ? memang Patot lah dye couple 2 orang . sabar jealah na :) ! tapi takpe . tutup buku lama , bukak buku baru :) !  dye da ada peganti . Biar dye lah . kan ? da da . STOP citew sal dye . malaz nk layan perasaan ntah papew !

Oke , balik citew aku balik ! jujur , aku pun da ada peganti . hahaha ! MUHAMMAD AZMIRRUL RAMZAM BIN AZAM ♥  ^^ ! oke . Budak PERAK . jangan tanya asal jauh . hehehe . nak buat cam new , Jodoh jauh . cam new aku boleyh Kenal budak niym eakk ? hehehe . Al-kisah dari adex angkat aku , SCHA VANILLA AL-YAHYA ! BF dye pemain bila Johor Fc . haha . PRESIDENT tu Boohhhhh ! so , adex aku pun tanya .. 'KAK , nok kenal Budak johor fc sorang ?' ! hahaha. alang-2 aku single , aku pun cakap nak jelah kan ==' ! hehe . lantak ar , nak cakap pea.. yang penting aku sorang jewp tau hal sebenar . ! so , dye pun bagi lah num budak 'EBAB'♥  niym ^^ ! hahah . kitaorang pun msg & col lah . kenal punya kenal , dye Pun ajak COUPLE ! ahakkssss ~~  Poyo kan ? hehe . kitaorang couple pada 7 FEBRUARI 2012 ! Nooww , kami bahagi . aku harap bahagia ini kekal forever ^^♥


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite