//Forever Imperfect
sekolah @ schooll * IMISZU .
11 December 2011 @ Sunday, December 11, 2011 | 2 Comment [s]

oke oke :D hari niym aku bosan glea , tak tahu nak buat pea . makan tidow makan tidoww .! hebad kan ? hahaha . baru aku tau erti bosan bila lepasan SPM niyh ! ary tuee tak sabar sabar nak cau dari skolah ! uiiiissshhh -_-' ! skunk aku tengah meroyannn rindu alam persekolahan . shitttt ~~ . lau diingat ingat kan , memang banyak glea kenangan aku dalam alam persekolahan niym . sekolah banyak mengajar aku erti kehidupan , berdikari . erti persahabatan yang sentiasa ada tak kira susah , senang , sedih , gembira ! kekawan aku memang yang terbaik . takkan di cari ganti seperti mu sahabat ku yang sentiasa disisi ^^ !

antara kenangan ka skolah yang aku still terpacak lam kepala , masa kene denda coz tak siap kan NOTA SEJARAH ! terpaksa berdiri atas kerusi 2 masa straaigghht . nak tercabut kepala betis aku niym . aissshh, ikott kan ahaty .. nak terjun jewp . tapi disebabkan dye guru yang memberi ilmu kepada aku , terpaksa lah aku akurr . apa yang nak dikatakan , lepas didenda tue , tak penah penah agi terasa nak kene denda agi ^^ ! hahaha .. untuk SMKDRI , memang skolah yang terbaaeeekk :D ! untuk SMAKH memang skolah paling poweerrr "D hehehe . !


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite