//Forever Imperfect
♥ HOLIDAY ♥
9 December 2011 @ Friday, December 09, 2011 | 0 Comment [s]

hohoho :D ! holiday sangat lah aku niym . hehe :D lantak lah , niym blog aku , so .. aku punya cerita ^^ ! Holiday aku kat KL jeap . Umah mak sedara aku . aku bertolak hari khamisss . lama jugak aku menumpang umah orang niym . tapi besst gleeaa ! dengan kezen aku yang GLEA GLEA . sume kepala masuk airr ^^ .malam pertama sampai Umah dye , aku tak buat pape pun . baca novel and terus buat taik mata ^^ ! bagus kan  ? hahaha :D . esok hary lak ,kitaorang plan nak pegi SOGO . tapi disebabkan aku kene FEVER , terpaksa lah aku di REMOVE' kan . terperap lah aku dalam umah banglo besar tue . bosan Glea duduk dengan budak budak . hanya kaUm ibu yang pergi . lepas berjam jam diaorang borong satu sogo . balik lah dyeorang ke rumah . aku ingat da tak kenal jalan balik ^^ ! npea tak nyea , pukul 8 pergi , pukul 7 baru balik . hebad kan ? malam tue pulak tak dea aktiviti pape pun . lepak lepak jewp :D . untuk hilang bosan , bebudak yang ada kat lam umah tue kerjakan fun aku -_-' ! kuat glea dyeorang posing ! kon beteri fun aku ^^ . antara gambar gambar gedix :






lepas da puaaas mengedikk :D kitaorang buat sate taik mata ^^ ! hahah :D . Besok kan nyea abang pupu ajak aku gi jalan jalan :D best gleaaa , lepas shoping satu Complex tue , kitaorang pekene TUTTI FRUTI *lau tak silap . korang tau tak pea eak ? mesti tau kan ? dah biasa makan ^^ ! hehehe . dye niym sejenis aiskrim dicampur dgn buah buahan . tak silap aku , harga dye kira berat . 500gm = RM 5.30 .
mahal kan ? kezen aku beli gak . kitaorang melantak sama sama . sampai beku gigi ^^ ! niym gambar aiskrim tueee :D

RM15.50 ( yang aku punya )

RM13.30 ( Alia Punya )

RM12.70 ( Abg De Punya )

ALIA COOMMEEYYHH !

FINAHHHH HOT !

Hohohoh :D lepas makan , kitaorang pun balik ^^ ! petang tuee , aktiviti kitaorang minum teh ! masa niym arrhh paling best . aktiviti niym 2 dalam 1 . minum teh sambil korek rahsia rahsia tersembunyi ^^ ! hahaha . dengan aku aku skali terhumban ! adodododo :D . habiss rahsia pecoohh acooorr . hehe . malam tue kitaorang pekena DAMINO PIZZA ! owohh , neleh air liurr sebut . dap molex :) banyak ngat dyeorang beli . masa niym pun sambil makan , sambil KILP KLIP ! hehehe . supoh suka gambar :D niym PIC makan PIZZA . dap ahh dap ahhh ^^



Banyakkan :D

~yummmmmmY ~
okekeke  ! kenyang :D . lepas makan lepak pastue tiddoowwww . pada keesokkan nye , aku pun bertolok balik lah . sedeeeyhh kan ? sumpah aku cam tak mboh balik ! hehehe . okee Bhaaaiii 




Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite