//Forever Imperfect
Sunyi..Sunyi..Sunyi..
9 July 2011 @ Saturday, July 09, 2011 | 0 Comment [s]




sunyi nyew malam niy ! BUDAK NAKAL ta dapat nk on9 dek kerana B.BAND dye ade hal cikit ! haha :) pea pea pun , mlm niy .. memang HAPPY sesangat ! BUDAK BAIK gayut nan BUDAK NAKAL hampir setengah jam Awww  . memang best arh gayut nan dye ... besok dye da nak kejew , confirm pas nim aku nan BUDAK NAKAL jarang masej . tapi pea boleyh buad arn , sume tue untuk masew depan dye . aku hanya boleyh bagi sokongan dan doa untuk kejayaan BUDAK NAKAL ! pea pea pun ,aku time BUDAK NAKAL seadaanya .

eh , BUDAK NAKAL .. awop nak tahu op ? awak dop on9 , sunyi FB saya :( xdew orang nak hantar chat dengan perkataan ' SAYANG  :) ' ! biasa awop jea yang hantar cam tue . * yealah , mana adew orang lain akan panggil saya sayang kan ! hahaha . pea pea pun , Hari hari saya skunk , lebih bermakna bersama awop <3
he3 . sayang awk ketat ketat sayang !


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite