//Forever Imperfect
Meniti kesepian Hidup
20 July 2011 @ Wednesday, July 20, 2011 | 2 Comment [s]

semakin hri , kita semakin jauh ! itu arh yang dapat aku rasakan ! ya allah , alangkah bagus nye si dye dapat menyelami hati ini . kesunyian , kesakitan , kekosongan :( ! mengapa sume niy terjadi ketika aku sedang meniti jalan kebahagian ! ya allah , hanya engaku maha mengerti isi haty ini . saya sayang awak sesangat !!! awak jea yang saya adew :(  !! bila saya ngen awak , saya tak penah rasew sakit aty ! awak sentiasa buad saya tersenyum ! buad saya merasa erti kebahagian sebenar !

sayang , hanya engaku mampu buad aku tersenyum , hanya engkau mampu buad aku tergelak .tapi , mengapa sekarang , tidak lagi . hanya sedikit senyuman yng mampu aku ukirkan . sedikit senyuman hanya untuk tidak melukai haty mu .sayang , andai aku pernah melukakan haty mu , hanya katew kemaafan yang dapat ku ungkap ! sayang , if saya da tadea tempat dhaty awak lagi , saya harap orang yang mengantikan saya di aty awak , dapat buad awak tersenyum , jaga awak sebaik mungkin ! lebih baik dari saya :) . saya sayang awop sesangat ! apa yng terbaik untuk awak , terbaik jugak untuk saya .apa yang buad awop bahagia , sama jugak lah dengan saya .

sayang , saya sentiasa rindu awop , rindu gelak tawa awop, rindu senyuman awop ! hanya awop yang saya nak , hanya awop yang ada dalam haty saya . hope kita akan kekal untuk selama lamanyew !! sayang awop ketat glemap sayang !!



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite