//Forever Imperfect
Cinta Aku hanya untuk mu :)
26 July 2011 @ Tuesday, July 26, 2011 | 0 Comment [s]

sayang ,
kau buka kan haty ini untuk dicintai kembali ,
kau sedar kan aku tentang erti kebahagian sebenar ,
kau curahkan aku dengan kasih sayang yang tulus ikhlas ,
kau buatkn ku tersenyum bila aku tidak mampu tersenyum .

sayang ,
andai hati ini mencintai lagi ia adalah kamu,
andai jiwa ini bersuara kembali adalah kernamu ,
andai bibir ini mengungkap kata cinta hanya untuk mu ,
andai air mata ini mengalir itu kernamu .

sayang ,
hasrat aku adalah ingin kamu sentiasa disisi .
disaat aku memerlukan sokongan ,
aku mahu hanya engkau di sisi .

sayang ,
bila aku dalam kesakitan , engaku sentiasa menjadi ubat nya.
bila aku tidak kuat untuk teruskan pea yng patut aku teruskan ,
engkau sentiasa memberi kekuatan .
kekuatan yang tak mampu aku tolak .

sayang ,
bila aku berada didalam tangisan ,
engkau sentisa menyeka tangisan ini .
tangisan yang tak dapat aku bendung ,
bila aku mengadu , engkau sentiasa bagi aku
peluang untuk menceritakan apa tersirat dhaty .

sayang ,
bila aku merasa keraguan tentang cinta mu ,
kau sentiasa yakinkan aku dengan kebenaran .
kebenaran yang tak mampu di lihat ada zahir nyew .

sayang ,
haty ini hanya untuk mu ,
haty mu hanya untuk ku :)
aku ercaya akan cinta dan sayang mu ....



IKHLAS : sayang mu * NURUL HUSNA


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite