//Forever Imperfect
4 July 2011 @ Monday, July 04, 2011 | 0 Comment [s]




ary nim , aku asew cam sedih semacm jea .. ta tau arh npea .. aku asew , aku nan diam .. semakin jauh ...
aku ta tau nk ungkap cam new agi . kekadang , aku tertanya2 gax , pea salah aku art dia .. lau bole , aku x nk gdowh nan dyew .. coz aku syg dyew ssgt . tapi pea bole buad ...??? hari demi hari . makin banyak dugaan yang melanda kteworg .macam macam da aku uasaha kan supaya antara kteworang supaya x dew clap faham .
tapi .. pea boleh buad arn ....pe yang kita nak , susah sangat nk dapat . tapi , pea yang kita tak nak ,, selalu jewp dapat . aku harap sesangat , aku dapat arh baiki pea kelemahan aku selama nim ......


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite