//Forever Imperfect
kesakitan melanda
7 July 2011 @ Thursday, July 07, 2011 | 0 Comment [s]

ari ni aku ta pegi skul . aku deman lah , bukan saja saja tak nak pegi skul . batuk batuk , nantikan lau aku pegi skul ngen keadaan cam ni , nanti korang serabut dengar aku yang batuk batuk ta henti ni .skang pun da ramai cg cg tanya sal aku . nape aku tak datang skolah ? aku tak tau nak cite cam ne ag , tapi pe yang aku bole gtau korang , aku ta datng skolah , bukan sebab aku merayau rayau sana sini , aku just duduk umah & tidow jewp . aku bukan ta datang coz pergi lepak ke , ape kea .. ! dulu masa skul lama aku pun  mmg aku jarang datang skolah .memang pemesss arh muka aku di tittle ta datang skul . tp nak buat cam new , allah turun penyakit kat aku , suruh aku sakit . aku redha jelah ..  aku sakit betul betul , korang ingat aku main main kew ?? korang faham kea perasaan aku yang tanggung sakit ni ?  tue lah , jangan nk mengata jea ..  cuba faham gak keadaan aku cam new .

pea pea pun , ada jugak kawan aku yang caring sal aku . inform benda benda yang patut . time kasih kah mek ti , mekasih banyop banyop . niy sayang awak ketat ketat eak ^^ !  sebelum terlupa , orang yang paling AMBIK KISAH tentang aku sakit .. buah aty aku arh . lau korang nak tau , aku ngen dye sama sama demam .dye pun skunk da bertambah oke sikit ! alhamdulillah ..  . dye ni selalu jew suruh aku makan ubat lah , suruh makan lah . tapi korang bukan tak tahu aku nim cam new , degil mengalah kan pea . selalu jep aku ingkar cakap budak baik urh , kekadang tue ada gak rasa bersalah . hehe ,eh awop sayang! , mintak maaf arh coz saya tak dengar cakap awop eak , pasni saya kurang kan degil saya ni . oke sayang ? haha ^^ . sayang awop ketat ketat !thnks lah coz slalu jewp buad saya gelak , buad saya heppy .. , bila cerita sal masaalah saya kat awop , saya asew cam lega sesangat ! awak lah tempat mengadu yang TERBAEK !! haha.. sayang awak sangat sangat !! hope kita kekal awww :)
  


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite