//Forever Imperfect
TERBAIK !
27 June 2011 @ Monday, June 27, 2011 | 0 Comment [s]

Sayang awak 'BUDAK BUCUK' !

Hari nim , aku memang heppY sesangat ! dapat Buad video caLL nan yang Tersayang  ! memang best awww :)
ashik boRak jea nan dyew , sampai tak sedar yang aku ngen 'Budak bucuk ' hampir 2 jam borak ! gelak , majuk, marah .. sumew ada ! aku jewp yang dapat tgook muka 'Budak bucuk' .. tapi, 'Budak bucuk' ta dapat tgoox muka aku , dek kerana lappy aku nim x dew cam ! he3 ^_^ . untuk 'Budak bucuk' thnks 4 everythings !
u always make me smile sayang ;) saya sayang awak sesangat awwwwww ^^ . hope jodoh kita berpanjangan ^^ ! amiinn :) belum terlupa , aku ada ambik gambar 'curi-curi' masew video cam tadi , nih gambar 'Budak Bucuk' :>

                         sayang kamo sesangat :)
                        Niy muka dia tengah nak marah ^^
                             senyummu , menawanku
                                                                   
                                senYum paksa sayang ? he3
                              Bergaya sakan :) love u !!!

sayang , you are mine !!! just me :) oke ? saya akan sayang awak untuk selama lamanya sayang :)
inssaalah !



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite