//Forever Imperfect
22 May 2011 @ Sunday, May 22, 2011 | 0 Comment [s]

Mula nya...saya tak tau apa itu cinta???kenapa ade org bercinta?best ker bercinta??.....sya teros tertanye2.....sya berusaha mencari maksd cinta tu......
Mak kate tak baik bercinta nnti kita lupa sape diri kita....
Ayah kate belajar dulu baru bercinta....
Abang kata "ko tak yah bercinta sebb ko tu tak tau ape itu cinta"
Kawan kata"best bercinta nikmat dunia"

aku terus putus asa...!!!aku tgk org putus cinta !!sedih nyer??kesian diorg....aku tak mengerti ape2 pon......
Satu ketika usia aku sudah meningkat dewasa aku ttp tak tahu ape itu cinta......

Satu Hari yg tak di duga..aKu telah berjumpa dgan seorng perempuan ...tak tau lah nape ....selama nie bila aku pandg pempuan aku langsung tak rase ape2 pon....tapi pempuan tu lain sgt....Bagi aku wajah dia Ayu sgt...aku berani kan diri utk mengenalinya.....tak sampai seminggu kami berkenalan aku dah mula tertrik dgn dia.....bru aku tau saat itu yg aku telah jatuh cinta....Aku dah mula mengenali ape itu "cinta"..

Sebulan kami bercinta..aku bahagia bersame si dia...mcm2 kenangan manis kami lalui...aku janji ngan dia yg aku nak mengahwininya....dia senyum lalu pengang tangan aku dan kucup bibir ku.....aku terdiam!!!....
DAh dekat 6 bulan kami couple ,aku sentiase bahgia kan dia walapon banyak rintangan yg melanda......Dia berjanji dgn aku yg dia tak kan menyintai lelaki lain selain aku....!!aku rase Gembira...lalu aku memberani kan diri utk Kucup bibirnye.....
Kami sentiase membantu satu sama lain.Aku dah pon membawa nye bertemu family ku...family ku merestui hubungan kami......pada tarikh 14-10-20-- aku melamar nye...tapi kawan ku tergesa2 meminta ku membatal kan nye katenye"dia tak nak aku kecewa..."..aku bingung..lalu aku terus mendesak!!..
Kawan aku pon mencerita kan ....bahawa yg kekasih ku telah mempunyai hubungan dgn org lain....Aku langsung tak percaya!!!aku terus menumbuk muka Kawan ku!!!lalu dia terus mencerita kan lagi bhw kekasih ku itu telah bersetubuh dgn lelaki tersebut...!!!AKu terus "Sepak ,Terajang,tumbok kawan aku tu.....Tapi kawan ku langsung tidak blas......aku terus pergi Berjumpa kekasih ku itu...MUka manis nye yg membuat kan marah ku reda.....lalu kami berbincang....aku menyuruh nyer utk jujur dgn ku....Aku tak bagi tahu kekasih ku tentang persiapan utk melamar dah terus mengahwininye.....ibu ku telah support beribu2 utk mjlis itu......
Lalu..sedang kami berasmara dia taman reakasi..Di selayang....Air mata kekasih ku mengalir ke pangkuan bahu ku....aku terus memegang muka nye dan bertanya"syg ok ker ?nape nie menangis?"..dia hanya mengeling kan kepala dan memeluk erat tubuh ku.....tiba2 dia bersuara ...dia telah mencerita kan kisah selama kami bercinta....dia telah memberitahu ku bahawa dia mempunyai kekasih lain dan pernah menidurinya...aku tergamam....aku mula terpikir tentang nasIb Kawan ku??...Dia meminta utk melepas kan ikatan hubnagn kami.....Waktu itu air mata ku mula mengalir...tagan ku ingin saja menampari muka nya tapi hish....dia terus memeluk tubuh ku dan megucup bibir ku tapi aku tepis dah terus berlari meninggal kan dia.....aku terus memandu kereta yg dibeli oleh ayah ku.. IswAra Merah bernombor plat W-- 6---
Aku terus memecut meninggal kan kawasan taman itu....aku terus ker rumah ku agak2 20km dari Selayang....aku telah Menulis surat Utk Kawan2 ku memohon maAf Ats kesilapan aku yg aku telah buat.....Aku meminta maaf kepada Z----- kerana telah memukul nya......
Surat Utk family Ku dan KAmu semUa...Aku mencerita kan  bahawa aku telah menyayangi kekasih ku itu...Ape Yg kekasih ku mahu semua telah aku tunai kan.....sekarang aku dah tak sanggup lagi utk Hidup tanpa nyer...Aku Memandu kereta ku tadi ...memecut sehingga 180km/h...lalu aku tak dapat Mengawal aKu terus MeremPuh Lori Kontena......beraKhir lah kisah hidup aku ..disitu lah ajal menemuku.....aku malu ingin berjumpa keluargaku kerana mereka sudah bersusah payah utk ku menjadi kan kekasih ku itu teman Hidup ku!!!
Aku sentiasa mendoa kan Kebahagiaan Kekasih ku....."Abang terlalu syg kan cyg...Ingat tak kata2 abg dulu..cyg tk pernah tahu Mcam mane aBg syg kan cyg???"Jage Diri Ok...Ingat Ku daLam Doa Mu!!!



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite