//Forever Imperfect
Masaalah Oh Masaalah !
21 May 2011 @ Saturday, May 21, 2011 | 0 Comment [s]


uuuuuuurrrrrrmmmm ! masaalah ? slalu Jea menimpa aku . kekadang asew muak glea nk fkir masaalah aku niy , lau x fikir kam , tambah tambah pulak masaalah dyew ! adui , di mata orang sume benda aku buad salah ! buad ny salah , buad tue salah  ! habis tue benda yang btol nyew ? sapea x tertekan kan ? hurm .. :( malang tol lah eMpunya badan niy ! kan3 ? minggu depan CUTI SEKOLAH ! hoooooorrrrrrrreeeeeeeeeeeyyyyyyyyy ! * cuty skolah,cepat jea :)  . aku harap sesangat cuti sKolh niy , aku dapat arh release Tension aku yg Belambak lambak lam kepala niy ! release tension lah sangat ! exam da doket woi .. haha :)


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite