//Forever Imperfect
24 May 2011 @ Tuesday, May 24, 2011 | 0 Comment [s]

sayang kamoo kawan !

Hurrmmmmmmmm ! best glea art sKOla tadi . lepas aku exam kimia , aku & gengs pegi tOilet ! haha .masa niy lah , glea kitaorang datang ! haha :) cop cop , sebuT sal exam tadi , ta arh susah mnew pun ! oke larh .. tapi marks aKu tetap cendeng !! da lah , lupakan sal exam sementara ! aku nak citew sal glea Glea kteworg tadi ! lepas sampai Art toilet , pea agi .. ktewoRng pun  sNap , snap , snap ! niy arh hasil dyew ..


BUdax nakal !! :)

Peace !!

kami ber_3
sayang kamoo sesangat !
memang betu betul glea arh tadi ! pea pea pun . mmg best sesangat tadi ! hePPpy tahap ta leyh chakap arh ...
fOr : zaTTy ... Thnks coz always makE me smile ! thnks gOp coz pulihkan Blog saya niy ! haha ..
saya Korunk sumew ! lain kali .. kiTa Men_gila lagi ek .. haha  ^^


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite