//Forever Imperfect
21 May 2011 @ Saturday, May 21, 2011 | 1 Comment [s]

Ary nIy nak berceriTa tentang fenz aku ! fenz fenz aku niy suma, suma per-angai gilea gilea , sporting , caring , sweEeet ! benDa benda baik sume aKu bg kat drunK arh ^^  . NIy lah geNgs gengs yg aku sayum ! love u aLL :)
                                                           
                                     

WAN NURUL FASIHAH

dyew niy besty aku ! dulu aku ngen dyew cam belangkas ! rapat glea glea arh !! chatex kan dye ? haha :) mmg pun , aku sayang glea glea art dyew ! entah npea just tahun niy jea adew problem , da ta rapat , skunk bercakap pun kurang . mybe dyew dapat fenz yg lebih baik dari aku kot ! haha , ye lah .. aku niy budak yang banyak kurang  dyew ! haha .. hope ktew dapat jd cam dulu lagi auw XD..
                                                  
                   
NUR IZZATY
Budak niy aku panggil zaTy ! nmew manja ' tiieey '. manja kan ? haha . dyew dye niy mmg suka senyum ! lau nak tgoox muka dia marah , mmg susah ! tapi lau nk tgoox senyuman manis dia , mmg senang ! coz ta ya suruh pun ta pea , mmg dyew AUTO senyum ! haha . pea yang menarik tentang diri dyew ? dyew niy tempat aku mengaduw bermacam macam jenis masaaalah ! aku suka glear 'STORY' prob aku art dyew , coz dyew mmg Kuat simpan rahsia ! aku 10000% trUst art dyew ! sayang awak sangat sangat ! XD budak senYum ! 

MARDIES
Budak MOntel n cUmil niy Aku panggil dyew Mardy ! dyew BesT feNz aku ! dyew jugak temPat aku lepaskan kemarahan ! haha . soRy sayang :) terlepas skali skala ! haha , Gaduh ? ofcoz penah ! aku mmg Kuat gadUh Ngen dax MUcuxx NIy , tapi gaduh maNja ! thnks sayum , mg mmg tahan ngen perangai SEWANG aku niy ! haha . oRg cakap aku nan dyew Kembar ? haha.. Rabun tuee .. manew adew Kembar , But TWIN's ! perangai Ta brapea nak beTul dyew tue arh yg aku bOle layan dia niy ! nampak sLumber , but .. lawAK budak niy ! lau ta cYew , try kawan ! haha . MUlut dyew nan Mulut aku samea jea ! samea LAJU ! haha . LASER !! weekkk :)


NIy Pic - Pic Gengs aku Yang Lain ! 

sayang Korunk !! 





~KAU SAHABAT KAU TEMAN ~


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutSite